fredag 30 december 2011

Näst sista dagen på 2011!

Nu har barnbarnen åkt och det blir tyst..tänk vad barn gör allt levande!! Man väcks med en puss på kinden...man blir glad direkt!! Nu ska jag köra dammsugaren en sväng och försöka pyssla med med mina nya naglar som jag fick i julklapp! Det känns lite ovant men för första gången i mitt liv har jag fina naglar! :) Den som fixade dem vara Zara på Nagelkliniken i Örnsköldsvik! Jättetrevlig och duktig tjej!



Visar ett kort med en vy, målad med Enkaustik vax!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu en gång ett fantastiskt kort. Kul med dina nya naglar!! Vet inte om jag skulle kunna fixa det. Lycka till!!

Är det svårt att skapa med vax?? Blir lite sugen på att prova!!

Ha ett gott slut och ett underbart gott nytt år!!

Mvh

Ulrika på Österlen

Heather T sa...

What a gorgeous card. The mini landscape is stunning.

MontanA sa...

Fantastic !!!