torsdag 22 juli 2010

Lugn och ro

Försöker att inte bli stressad ...när det är sommar ska man ju njuta och inte ha så mycket på agendan eller hur?
Så jag pysslar, sitter i solen, lyssnar på Annika bryns "Den sjätte natten" och mellan dessa aktiviteter gör lite nyttigheter..:) Ska iväg på en liten tur på Göta Kanal innan lovet är över och det ser jag fram emot!

Ett kort med det söta paret från Pysselpassion och grenen är en Penny Black från Stämpelgården.


Ett kort med det underbara papperet från AltheasMix! Det är rödbrunt med prickar och med noter på baksidan. Stämpel från Magenta.

Må så gott!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Biggan!
När det gäller att skapa mega-fina KORT så är du + ngn från norge i topp. Utan vidare konkurrens. Well, Petraso är finurlig förstås....

Men jag bugar inför ER fantastiska fantastiska fantasi och kreativitet!!!!!

Cheryl Walker sa...

Birgit these are both Beautiful hun!!! Hope you are enjoying your time :) Weather here is Beautiful tooo, but a little muggy!! :)

Have a very nice weekend!!!
Hugs,
Cheryl

Jennie/Deleelsia sa...

Så fina och välgjorda kort.
Pratade så sent som för nån vecka sen om hur glad jag var för att jag fick ha dig i mitt DT. Du gör så fantastiska kort.

Kram J.