torsdag 2 juli 2009

Ljuvliga dagar




Idag ska barnbarnen komma och hälsa på så jag har laddat med glass, frukt och Festis! Alla är ju mest sugen på något svalkande och den "riktiga" maten känns ju lite mäktig sådana här varma dagar!


I mitt gästdesign paket som jag fick av Mita, AltheasMix, fanns det här ljuvliga papperet från Maja design. Använde det lilla runda tårtpapperet som bakgrund till den söta blomstämpeln (Forma Hantverk). Gillar när stämplarna är enkla så att man själv kan arbeta med den, jag har målat med Promarkers (Mita tar 100 kr för fyra), lagt Glossy Accent på blommorna och satte söta fyrhörningspärlor i lila i mitten!




Ha en härlig dag!

6 kommentarer:

C.HARNESK sa...

Enormt vad du producerar kort Biggan, djup imponerad!!! Alltid lika hög kvalitet du lägger upp!
Gillas mycket!
Ha en fortsatt bra sommar!
// Kram C

MalinZ sa...

Fantastiskt kort och jag är som vanligt imponerad av dina kreationer.

Trevlig sommar
//MalinZ

Maria sa...

Du gör alltid så fantastiska kort. Jag följer din blogg flitigt (men kommenterar aldrig...).

Jag undrar om du skulle vara intresserad av att vara med i DT:t för en kortinspirationsblogg? Maila mig på maria@creamaria.com om du vill veta mera (jag kunde inte maila dig för jag har ingen mailadress till dig...). Det skulle vara en ära att ha dig med!

Maria sa...

Jag har kikat in till dig nästan varje dag men värmen tar kål på mig så jag orkar nästan inte att kommentera.
Fantastiskt fina kort du levererar som vanligt. Jag gillar den oranga med fjärilen och den senaste med lila blomman och...
Jag kan hålla på länge.
Sköt om dig i värmen!
KraM

annkan sa...

Vilket fantastiskt vackert kort- igen!!
SÅ skoj att kika in här och se om du gjort nåt nytt. (Och det har du ju oftast, hihi).

Tiggy sa...

SÅ läckra blommor & kortet blev jättefint! Vad är det för blommor du har använt?

Varma sommarhälsningar!