måndag 21 april 2008

Dagen efter...










En lyckad pysselhelg är över! Var så trött igår kväll efter 20 timmars pyssel, städning, uppackning mm att jag stupade i säng! Tyckte det var jättetrevligt och vår noggranna planering var guld värd! Trots jag antagligen är en av Sveriges långsammaste och veligaste scrappare hann jag två LO-er och två kort!



På LO-en som var ett bidrag till utmaningen "Stämplar på LO" har jag använt Easers textstämpel (Zarahs) och textcirkel samt StampinUp träden. Sprayat med Golden Mist.



På kortet, som var till utmaningen"Sommarlängtan, har jag använt Stämpelgårdens trädsiluett stämpel som jag gillar så mycket !





Tack för titten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen o stort TACK för en jättetrevlig helg. Visst var man slut i kropp o huvud efteråt?! Jag o Malin rensade tankarna med en promenad runt sjön på söndag kväll - jätteskönt!
Älskar dina alster - speciellt kortet. Det är som en tavla.
Kram o vi ses imorgonkväll.
//HelenaN

Anonym sa...

Wow vilka läckerheter...20 h pyssel ... Va klagar du ??? Det är väl va du pysslar varje vecka;)
fniss!!! Om man ändå varit med!!!!
*avis*