måndag 11 februari 2008

Ja nu vet alla....


...att Jennie ska lägga ner Easer! Tråkigt men förstår henne också men hon har varit helt underbar att "jobba" med! Tack Jennie för en trevlig och utvecklande tid...som inte är riktigt slut än! Hon kommer med ett ark med nya stämplar inom kort.

Fick ett erbjudande från Stämpelgården att vara gästdesigner där och eftersom jag tycker mycket om deras utbud så tacka jag ja! Det ska bli spännande att testa något nytt!

Har idag fått ett härligt paket därifrån som jag har svårt att hålla fingrarna borta från..


Dagens kort tycker jag passar bra..texten alltså! Stämlar från Gel á Tins.


Tack för titten!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Men såååå roligt (o tråkigt) Biggan att läsa om dina DT uppdrag :-) Stämpelgården får sig ett riktigt kap i dig o du kommer säkert att gilla dem lika mycket som Jennie - Marie o Millan är jättehärliga personer.
Kram, HelenaN

Anonym sa...

Tråkigt med Easer, men skoj att du fått erbjudande om DTtjänst hos stämpelgården! GRATTIS!! De kommer bli SÅÅÅÅ nöjda med dej!!! =D
Jättehärliga kort du gjort!! Det var ett tag sen jag var här inne nu..*skäms*
Du är kanonduktig!!
Många kramar Petra

zizzi sa...

Snygga kort som vanligt! Tråkigt med Easer men kul att du fått nytt uppdrag!
Ha det bra!