söndag 23 september 2007

Söndag 23 september



Ja idag fick jag inte pricka av många punkter på min "måste-göra-lista"...jag brukar lägga in några väldigt enkla och snabba saker för att få bocka av att något är gjort :) Idag var det t.ex.
*gör ett beställningskort åt Marinne
*sammanställ 270 enkäter åt CESAM
*gör en hemsida till skolan om genus och värdegrund....Ni får gissa vilken jag fick bocka av som utförd!
Ett par kort har det trots allt blivit i helgen...
Ett julkort med tomtenissarna eller två är tomtenissor och ett med en "dold" hälsning :)


Tack för att du tar dig tid och tittar in här! För du har kanske också en lista...




4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja listor har jag många jag också, både på pränt och alla "borden" inne i skallen :-))
Men det finns ju så mycket annat som är så mycket roligare.
Och att göra kort är en och dina är som vanligt underbara.
Fiffigt med det dolda meddelandet.
Kram Eva

Becky G sa...

Fantastic card!

Anonym sa...

Jag är bara sååå glad att jag upptäckt din blogg.
Dessa två kort var superduperfina.
Snygg ram du gjort runt tomtarna. Älskar alla dina detaljer som du har på dina kort.

Listor, hmmm, usch ja, ofta man har sådana ja...
Ha en trevlig vecka!
Kram

My Paper World sa...

These are so pretty! I love them both!